lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Hur ska du fira Alla hjärtans dag?

Jag och sambon ska mysa hemma ikväll har vi bestämt. Man behöver inte göra någon stor grej av denna dagen egentligen, men visst är det bra med en liten påminnelse i almanackan om att man bör ägna lite extra tid åt varandra? :-)

Vi tänker ta och lyxa till kvällen med en skaldjursfrossa! Ni vet, färsta räkor, krabba, musslor osv.. och så baguette och aioli förstås. Till det tänkte vi öppna en flaska mousserande vin.

En efterrätt är förstås ett måste, ikväll blir det Tobleronemousse! *mums*

2 kommentarer:

  1. Tobleronemousse lät underbart gott!!! Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma!
    Din blogg har jag inte kollat in tidigare men jag lovar att titta in igen för du har en massa gott här!
    Jag har också gjort chokladmousse, ha ha och jag ska steka en fläskfile snart.
    ha det fint/KarinW

    SvaraRadera